Header Ads Widget

Responsive Advertisement

How to Earn Money from Facebook 2022

 How to Earn Money from Facebook 2022 


فیس بک مارکیٹ پلیس یا فیس بک کے خرید و فروخت گروپ میں اشیاء فروخت کرنا

آپ کے مقام پر منحصر ہے، آپ کو فیس بک مارکیٹ پلیس پر فروخت کے لیے سامان اور خدمات کی وسیع اقسام نظر آئیں گی۔

فیس بک صارف اس جغرافیائی علاقے کا انتخاب کر سکتا ہے جہاں سے وہ فروخت کے لیے مصنوعات دیکھتا ہے۔ مثال کے طور پر، آپ اسے اپنے گھر کے ایک مقررہ فاصلے کے اندر فروخت کے لیے سامان ڈسپلے کرنے کے لیے سیٹ کر سکتے ہیں۔ آپ قیمت کے لحاظ سے بھی فلٹر کر سکتے ہیں۔

آپ فیس بک مارکیٹ پلیس پر اپنا فالتو سامان رکھ کر کچھ پیسے کما سکتے ہیں۔ آپ کو لوگوں کے ساتھ گفت و شنید کرنا پڑسکتی ہے، اس لیے اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ آپ سب سے کم قیمت جس پر آپ فروخت کرنا چاہتے ہیں۔

اسی طرح، زیادہ تر خطوں میں فیس بک پر خرید و فروخت کے گروپس ہیں۔ آپ ان گروپس میں اپنا فالتو سامان بیچنے والی پوسٹس بنا سکتے ہیں۔ ان کے پاس اکثر اراکین کا ایک مشترکہ مرکز ہوتا ہے، اور اس وجہ سے سودا حاصل کرنے کی کوشش کرنے والے لوگوں سے کم ہیگلنگ کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

_____________________________________________


How to Earn Money from Facebook 2022


اپنے فیس بک فین پیج سے فروخت کریں۔


بہت سے کاروباری اداروں کو پتہ چلتا ہے کہ یہ مشکل ہوسکتا ہے. آپ کے پیج کی پوسٹس کے لیے آپ کے پیروکاروں کی نیوز فیڈز میں ظاہر ہونے کے لیے کافی زیادہ متعلقہ اسکور بنانا آسان نہیں ہے۔

لہذا اپنے فین پیج کا استعمال کرتے ہوئے فیس بک پر پیسہ کمانے کے لیے آپ کو ایسا مواد بنانا اور شیئر کرنا ہوگا جس کی لوگ مستقل بنیادوں پر قدر کرتے ہوں۔ جیسا کہ کم گارسٹ کہتے ہیں، اس کا فیس بک سیلنگ فارمولا ہے "مفید بنیں + مستند بنیں + کبھی کبھار فروخت کریں = بڑی فیس بک سیلز۔"

اگر آپ متاثر کن مارکیٹنگ میں مشغول ہوتے ہیں، تو آپ کے متاثر کن اس میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔ وہ مفید اور مستند مواد فراہم کر سکتے ہیں، اور اپنے حامیوں کو آپ کے فین پیج پر بھیج سکتے ہیں۔

آپ اپنی سیلز پوسٹس کی رسائی کو بہتر بنانے کے لیے کچھ فیس بک اشتہارات شامل کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔ لیکن یہ نہ بھولیں کہ آرگینک سامعین بنانے کے لیے، آپ کی پوسٹس کا بڑا حصہ سیلز پر مبنی نہیں ہو سکتا۔ انہیں آپ کے ممکنہ سامعین کے لیے قیمتی اور/یا دل لگی ہونے کی ضرورت ہے۔

فیس بک ایڈورٹائزنگ کے ساتھ یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ ایم او ایس کہاں ہے۔

فیس بک کے صارفین خریداری کے چکر میں ہیں۔ وہ کسی بھی چیز کو خریدنے کے مقصد کے ساتھ پلیٹ فارم کا استعمال نہیں کر رہے ہیں۔ یہ گوگل پر اشتہارات کی طرح نہیں ہے، جہاں ممکنہ خریدار خریداری میں مدد کے لیے اصطلاحات تلاش کرتے ہیں۔ لوگ فیس بک پر اپنے دوستوں کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے آتے ہیں، ان کے جاننے والے کیا کر رہے ہیں، اور بلی کی مضحکہ خیز ویڈیوز دیکھنے کے لیے آتے ہیں - آپ کی پروڈکٹ خریدنے کے لیے نہیں۔

اس لیے سیلز فنل بنانا آپ کی ذمہ داری ہے۔ ایسا کرنے کے لیے آپ زیادہ سے زیادہ سامعین تک پہنچنا چاہتے ہیں اس لیے آپ کو مختلف قسم کے مواد کا اشتراک کرنا چاہیے۔ معیاری بلاگ پوسٹس، ویڈیوز، مضحکہ خیز کہانیوں، متنازعہ بیانات، انفوگرافکس، اور آپ کے خیال میں لوگوں کو آپ کی طرف راغب کرنے والی کسی بھی چیز کے لنکس کا مرکب فراہم کریں۔ انہیں، کسی نہ کسی طرح، اس پروڈکٹ سے متعلق ہونا چاہیے جس کو آپ فروغ دے رہے ہیں - یا کم از کم ان لوگوں کی قسم جو آپ کی مصنوعات میں دلچسپی رکھتے ہوں گے۔

ایک بار جب آپ نے حامیوں کا ایک اڈہ بنا لیا (یا تو خود سے یا اثر انداز کرنے والوں کی مدد سے)، آپ کو ان کے لیے مواد کو فروغ دینا شروع کر دینا چاہیے۔ ان پوسٹس پر مصروفیت کی سطحوں پر توجہ دیں، اور سب سے زیادہ مصروفیت کے ساتھ زیادہ سے زیادہ مواد کا اشتراک کریں۔

اس کے بعد آپ کو Lookalike Audiences کے لیے ہدف بنائے گئے اشتہارات میں مواد کو فروغ دینے پر غور کرنا چاہیے۔ اگرچہ ان لوگوں نے شاید آپ کے بارے میں پہلے کبھی نہیں سنا ہوگا، لیکن انہوں نے اپنی ماضی کی سرگرمیوں سے یہ ظاہر کیا ہے کہ ان کی دلچسپی ان لوگوں سے ملتی جلتی ہے جو آپ کی پیروی کرتے ہیں۔ اس لیے آپ کے مواد کے ساتھ ان سامعین کو راغب کرنا زیادہ پیچیدہ نہیں ہونا چاہیے۔

_____________________________________________

اپنے طاق میں فیس بک گروپ چلائیں۔

اگرچہ صرف سیلز بنانے پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے فیس بک گروپ چلانے کی کوئی اہمیت نہیں ہے، لیکن یہ ایک مفید طریقہ ہو سکتا ہے جس میں لوگوں کو یہ بتانے کے لیے کہ آپ کیا پیش کرتے ہیں۔

اگر آپ معلوماتی مصنوعات فروخت کرتے ہیں تو فیس بک گروپس خاص طور پر مفید ثابت ہوسکتے ہیں۔ آپ ایک گروپ قائم کر سکتے ہیں، ممبران کو ایک دوسرے کی مدد کرنے اور خیالات کا اشتراک کرنے کی ترغیب دے سکتے ہیں۔ ایک بار پھر آپ کو اس بات کو یقینی بنانا ہوگا کہ آپ گروپ ممبران کو مفید مواد پیش کرتے ہیں، اور ہر بار آپ ان کے مسائل کے حل کے طور پر اپنی پروڈکٹ تجویز کر سکتے ہیں۔

فیس بک گروپس دیگر سرگرمیوں کے لیے بھی اچھی طرح سے کام کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کا پروڈکٹ کورس یا ای بُک ہے، تو آپ اپنی کلاس کے ممبران یا ان لوگوں کے لیے فیس بک گروپ چلا سکتے ہیں جنہوں نے آپ کی ای بک خریدی ہے۔

اگر آپ بامعاوضہ کوچنگ فراہم کرتے ہیں، تو آپ فیس بک گروپ کو ایسی جگہ کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں جہاں آپ کے کلائنٹ اکٹھے ہو سکیں۔ آپ شاید اسے ماسٹر مائنڈ گروپ کے طور پر بھی چلا سکتے ہیں۔

فیس بک پر پیسے کمائیں. خلاصہ یہ ہے کہ اس کے سات مراحل ہیں

1. اپنے "گرم سامعین" کے لیے مختلف قسم کے مواد کی کوالٹی بنائیں - وہ لوگ جو پہلے ہی آپ یا آپ کے پروڈکٹ میں دلچسپی کا اظہار کر چکے ہیں۔

2. ایسے لوگوں کا "لُک لائک سامعین" بنائیں جو آپ کے گرم سامعین کی طرح دلچسپی رکھتے ہیں۔

3. اعلیٰ معیار کے مواد کو اس "لُک لائک سامعین" میں فروغ دیں۔

4. کچھ "دیکھنے والے سامعین" کو وہ پسند آئے گا جو وہ دیکھتے ہیں، اور آپ کے فیس بک پیج کے مداح بن جاتے ہیں۔ کچھ اس وقت آپ کی پروڈکٹ خریدنے کا انتخاب بھی کر سکتے ہیں۔

5. فیس بک پکسل کا استعمال کریں اور ان لوگوں کو دوبارہ مارکیٹ کریں جنہوں نے ابھی تک کوئی مصنوعات نہیں خریدی ہیں۔

6. ان لوگوں کے لیے دوبارہ مارکیٹنگ جاری رکھیں جنہوں نے ابھی تک تبدیل نہیں کیا ہے۔

7. اپنے تبادلوں کو زیادہ سے زیادہ کریں۔

_____________________________________________

How to Earn Money from Facebook 2022


فیس بک پر متاثر کن مارکیٹنگ

بہت سے برانڈز فیس بک سے پیسہ کمانے کے لیے ضروری نمبر بنانے کے لیے جدوجہد کرتے ہیں۔ اس صورت حال میں، فرموں کے لیے مدد کے لیے اثر انداز ہونے والوں کی طرف رجوع کرنا عام ہے۔

بااثر افراد نے مندرجہ ذیل بنانے کا سخت گرافٹ کیا ہے۔ کوئی بھی جو اب فیس بک پر اثر انداز ہے اس نے "فیس بک کوئی نہیں" شروع کیا۔ تاہم، انہوں نے اپنے آپ کو ایک مقام پر قائم کرنے کے لیے وقت نکالا، اور وہ اتھارٹی اور اعتماد کی تعمیر کے لیے ضروری اقدامات سے گزر چکے ہیں، اور اس لیے درج ذیل ہیں۔

وہ جانتے ہیں کہ وہ برانڈز کے ساتھ شراکت میں شامل ہو سکتے ہیں، برانڈز کے پیغامات کو ان طریقوں سے پھیلا سکتے ہیں جو بصورت دیگر برانڈز کے لیے ناممکن ہو گا۔ سب سے اہم ضرورت یہ ہے کہ برانڈ اثر انداز کرنے والے کے پیروکاروں کے لیے موزوں ہو۔

متاثر کن افراد اپنے مداحوں کو سپانسر شدہ مواد فراہم کر سکتے ہیں۔ وہ ملحقہ لنکس کا اشتراک کرکے بھی براہ راست کام کر سکتے ہیں۔

بعض اوقات متاثر کن مصنوعات کو زیادہ لطیف، شاید مزاحیہ انداز میں فروغ دے سکتے ہیں۔ یوکے میں دی میٹ مین، جو عوام اور ریستورانوں کو گوشت فروخت کرتا ہے، نے ایک مضحکہ خیز مذاق ویڈیو بنانے کے لیے یوکے فیس بک کے متاثر کن بریڈ ہومز کو ادائیگی کی۔ کلپ میں، بریڈ نے اپنی منگیتر کو یہ سوچ کر مذاق اڑایا کہ اس نے 5 کلو کے بجائے 500 کلو چکن کا آرڈر دیا ہے - اس کے ساتھ جانے کے لیے £2,000 کا بل ہے۔ میٹ مین کا پروڈکٹ پوری ویڈیو میں واضح طور پر لیبل والے بکسوں میں بیٹھتا ہے۔

اس فیس بک پر اثر انداز کرنے والے نے 48 گھنٹوں کے اندر 7 ملین ویڈیو ویوز حاصل کیے، اور دی میٹ مین کے لیے اخباری کوریج کا باعث بھی بنے۔ مقابلے کے طور پر، دی میٹ مین کے اپنے فیس بک پیج پر صرف 10,000 لائکس ہیں اور وہ کبھی بھی اپنے طور پر اتنی تشہیر نہیں کر سکتا تھا۔

شاید کسی کاروبار کا بہترین حل یہ ہے کہ اس کا فیس بک پیج بنایا جائے، لیکن اس کے ساتھ ہی اس عمل کو کِک سٹارٹ کرنے کے لیے متاثر کن لوگوں کے ساتھ کام کریں، اور وہ پہنچ دیں جو زیادہ تر برانڈز اکیلے حاصل نہیں کر سکتے۔

Post a Comment

0 Comments